Sunday, November 2, 2014

Ubat Tidur yg nyaman!

Ahh, sungguh lama tidak 'bercerita' di sini, masa utk memulakannya kembali. Hi all, Im back :)

Last month birthday saya, pergi bercuti sekejap - weekend gate away ke Jogjakarta, ohh sungguh best. Good place of stay & good food, my all time favourite, Nasi Gudeg di Gudeg Yu Djum. Di mana? Di Malioboro street. Stay di mana? Semestinya di Rumah Mertua. It was an awesome short trip :)

Setiap kali berjalan/ bercuti-cuti, supplement yang HARUS saya bawa, adalah >>> Ostematrix. Kenapa? Sebab ia sangat-sangat membantu saya untuk tidur dengan nyenyak. Kaki yg lenguh & cramp setelah berjalan sepanjang hari, bila bangun esok pagi rasa tidak tegang, rasa back to normal. Ia membantu me-relax-kan muscle. Serius, itu yg paling best. Dan, waktu bercuti kan, perasan tidak pemakanan kita menjadi kurang teratur. As in, makan lebih banyak dari biasa & mungkin kurang fibre & juga mungkin kurang air; di mana ia menyebabkan proses pembuangan najis kita terganggu. Dengan ostematrix ni, pengalaman saya & suami, pergi ke tandas maintain gitu. Tiada masalah susah nak keluar atau kena meneran lama-lama, hehe, senang hati ooh...

Nescafe French Vanilla di belakang itu sgt sgt sedap! Hehe...
Okay itu kisah saya bercuti bersama Ostematrix. Selain itu, kehebatannya termasuk: -
           
>>> Menguatkan tulang seterusnya menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka gigi dan sistem saraf. Ia juga merawat kuku rapuh, kekejangan serta gusi berdarah.

>>> Memperbaiki kekejangan & kebas-kebas. Pengambilan kalsium yang mencukupi (iaitu sebanyak 600mg) sebelum tidur mampu memperbaiki masalah & rasa kebas-kebas. Ia juga mampu menangani masalah kekejangan & sakit sendi.

>>> Kandungan magnesium yang ada dalam Ostematrix ni akan menggalakkan komposisi tulang & rawan. Ia sangat-sangat baik dalam membaiki sistem saraf serta pengecutan saraf dan otot.

Untuk pertanyaan lanjut berkenaan supplement tersebut boleh hubungi saya di talian 016 811 6579. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment