Monday, November 10, 2014

Kekal Sihat & Menawan bersama Vitamin C Sustained Release Shaklee 500mg

Selamat tengah hari buat semua :)

Kali ini saya ingin bercerita tentang vitamin C yang menjadi pilihan saya & suami serta seluruh ahli keluarga kami; tidak lain & tidak bukan - Sustained Release Vitamin C Plus Shaklee.

Saya sendiri start menggunakannya semenjak hujung tahun lalu. Iyalah, semua orang perlukan vitamin C untuk tujuan kecantikan dan kesihatan kan? Hasil yang ketara semenjak mengamalkan produk tersebut adalah: - kulit wajah saya menjadi cerah, nampak bersih & tidak lagi kusam!

Ia sangat-sangat ketara sebab my sister yang selalu complain pasal kulit saya yang sebelum ini nampak blotchy & ada patches here and there, cakap: - your skin's complexion look so much better now. It looks vibrant. Hehe, i like! Waktu tu baru 2 bulan setengah saya consumed Vitamin C ni, dan saya mantain sehingga ke hari ini.

Lagi satu, yang saya noticed adalah, simptom batuk dan selsema amat cepat hilang. Bila rasa-rasa tekak tu macam kurang selesa, atau hidung mula rasa tersumbat, cepat-cepatlah telan Vitamin C Shaklee ni. Formula saya adalah, ambik 2 biji selepas sarapan pagi & 2 biji sebelum tidur. Kebiasaannya, dengan izin Allah swt, paling lambat 2 hari sudah recover. No more coughing and cold & flu.

Banyak lagi keistimewaan Sustained Release Vitamic C Plus Shaklee ni, ia termasuklah: -

>>> Melindungi sel tubuh badan kita dari kesan-kesan pencemaran;
>>> Meningkatkan sistem imuniti badan;
>>> Menggalakkan penyembuhan luka;
>>> Merupakan agen penting dalam menghasilkan kolagen dalam badan;
>>> Agen pembaikan tisu badan, termasuklah untuk kesihatan gusi & gigi.

Harga Jualan: RM92.50 sahaja untuk 180 biji - Pemakanan sehari sebiji; so setiap botol adalah utk penggunaan selama 6 bulan! Sgt2 berbaloi!


Untuk mendapatkan stok anda, boleh hubungi saya di talian 016 811 6579 atau email terus ke suzuraini.sularso@gmail.com.

Terima kasih! :)

No comments:

Post a Comment