Sunday, July 29, 2018

PENGEDAR YOUTH KOTA KINABALU

Hai haiiiii... anda berminat untuk mendapatkan produk Youth? Skincare Organik terbaik yang sedang hot ni? Hehe, tapi bukan sembarangan HOT tau, Hot yang memang berkesan & selamat ;)

Okay, anda boleh mendapatkan Youth dari saya https://www.wassap.me/suzuraini  bagi seluruh kawasan Kota Kinabalu. Bagi kawasan luar KK pun not a problem yaa, don't worry sebab untuk pembelian Set Lengkap Youth, anda layak menikmati Free Postage yang bernilai RM10.00

Pengedar Youth Kota Kinabalu
Ni, mahu bercerita sedikit... 

Semasa Youth ni dilancarkan, personally saya agak teragak-agak untuk menukar skincare yang sedia digunakan kepada Youth. Jujurnya kerana risau... sebab di usia 39 tahun, saya sedia maklum, can't afford to simply tukar-tukar skincare. Faham-faham juga kan, sebabnya takut tidak ngam di kulit... huhu...

Tetapi, pada masa yang sama, hati ini sebenarnya curious yang amat tau untuk mengenali Youth ini dengan lebih lanjut. Especiallyyyyyyyy, bila nampak orang di sekeliling, secara live/ face to face - betapa cantiknyaaaaaa kulit mereka yang duluan menggunakan Youth!

No kidding!!!

Ohh, jika ada yang ingin tahu, saya mempunyai masalah kulit berliang pori besar. Sebelum itu, oily skin & tona kulit tidak sekata pun problem juga but, saya rajin mengamalkan pengambilan Vitamin E & SR Vitamin C untuk masalah tersebut and yes, alhamdulillah, it helped me a lot and Im very happy with the result!

So, berbalik kepada cerita awal, hehe - liang pori besar. Yes, very big problem. Semakin umur meningkat ni kan huhu... macam makin ketara tau :( Apalagi bila kita kehilangan kolagen kan.

Anyway, Youth masuk Malaysia pada bulan Februari, dan bulan Mac adalah tempoh pelancaran rasmi Youth, cepat betul stok Youth habis. Very laku I tell you!!! Ok, this cannot be i said, so apalagi, saya pun ndak mau ketinggalan kan, hehehe... Ooo yaa, bulan Mac tu ada promosi juga yaa (in fact sampai sekarang pun ada promo berlainan setiap bulan - check with me for further details), pembelian full set Youth akan dapat Free Radiance C + E yang bernilai RM400 ++ Yeayyyyy.. memang terus grab lah promo tu.

Andddddddddd... omaiiiiiii, serius memang tidak menyesal membeli Youth ni. Harga sangat berbaloi, berbanding dengan produk di kaunter mall tu, hehehe... serius!

Hasilnya, masalah liang pori saya alhamdulillah, sangat-sangat berkesanlah. It looks less visible and Im a happy Youth user.

So, anda tertarik dengan ciri-ciri terbaik di dalam Youth ini? Segera hubungi saya https://www.wassap.me/suzuraini untuk mendapatkan set Youth anda!

  

No comments:

Post a Comment