Monday, May 26, 2014

Bermesra dengan GLA Complex Shaklee

As Salam semua, hari ni saya ingin bercerita berkenaan feveret supplemen kaum wanita, yang pada saya a-must-have!

Saya mengenali GLA ni semenjak tahun lalu & sekarang memang sedang mengamalkannya (sama seperti supplemen Shaklee yang lain-lain, hehe). Dalam masa 3 minggu macam tu setelah consume GLA ni, kesan jelas yang saya nampak ialah kulit muka saya rasa macam lembut & pori-pori di pipi tu nampak sangat-sangat kurang ketara! (Saya mempunyai liang pori yang sangat-sangat ketara/ visible disebabkan kulit berminyak)

Dan, bulan tu masa datang haid, rasa seakan-akan relaxed & period pain tu tidak terasa, termasuk sakit belakang. Sungguh happy! Mak saya juga ambik GLA ni tau... so waktu dekat-dekat period tu jarang dah sakit-sakit badan. Syukur alhamdulillah.

Mari kenali GLA Shaklee secara ringkas: -

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Untuk memilikinya, sila hubungi DCF di talian 016 811 6579 atau email: suzuraini.sularso@gmail.com

Terima kasih.

 
Ni fungsi-fungsi GLA, sekarang dah tau kenapa it's a-Must-Have kan? ;p

No comments:

Post a Comment