Thursday, December 14, 2017

PROMOSI VIVIX KEMBALI LAGI!

Salam Jumaat buat semua!

Dan Hello December... ada dua minggu lagi sebelum berakhirnya bulan terakhir di tahun 2017 ni, still not too late to say hello kan? Hehe...

Sale di sana sini sempena Xmas & hujung tahun, Shaklee pun tidak ketinggalan untuk memberi promosi best pada bulan Disember ni - iaitu, Promosi Vivix!!!

Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu
Beli 6 Percuma 1 dan Beli dua dapat diskaun 5% 

Untunglah pengguna tegar Vivix, memang Sale yang berbaloi-baloi, kan???

Dan, tahukah anda? Bila beli Twin Pack dengan diskaun 5% ni, secara automatik, kepada yang non member tu, akan jadi member terus yaa. Membership Shaklee adalah bernilai RM68.90.

Plus, bulan Jan 2018 nanti akan dapat cash back sebanyak RM36.00. Penghantaran pun percuma, yang bernilai RM10.60 untuk area semenanjung & RM21.20 untuk Sabah & Sarawak.

Banyak penjimatan di situ.

Di Shaklee, kami memanfaatkan keberkesanan anggur muscadine ini ke dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan berpaten untuk mendapatkan kepekatan yang tinggi dan mengekalkan bioaktif polifenol.
So, yang berminat untuk mendapatkan promosi Vivix bagi bulan Disember ni, hubungi kami di talian 016.811.6579.

Must grab tau, sebab berbaloi-baloi sangat!

No comments:

Post a Comment