Wednesday, July 1, 2015

Promosi Jimat di bulan Julai!

Salam Ramadhan buat semua!

Lama sungguh tidak meng-update blog ku ini. Aduhai... tapi jangan risau, insyaAllah saya akan sentiasa berada di sini :) Dan semestinya, tetap setia dengan Shaklee ku - peace!!!

Hokey, promo jimat Julai. Apakah dia??? Jeng jeng jeng - B Complex, Vivix & VitaLea for Children. Tapi utk hari ini, saya akan bercerita tentang B Complex ini. Juga merupakan salah satu vitamin keperluan saya dan suami.

Sebelum tu, sudah 2 bulan lamanya, asyik RCA tentang promo B Complex ni tau. Sebab vitamin belum pernah lagi mendapat promosi macam ni, iaitu Buy 4 at 3. That is so greatttt. Hehe...

Sebotol ada 120 biji. Kalau seorang sahaja yang mengamalkannya, ia akan bertahan selama 4 bulan. Kalau berdua dengan suami, tahan 2 bulan lah. Disini lah bergunanya promosi seperti ini kan :)

Anyway, kenapa saya suka & perlu akan vitamin B Complex ini? Sebab ia membantu memberikan saya tenaga sepanjang hari. Rasa tenang dan relax bila sentiasa mengamalkannya, especially di waktu pagi, di mana kita sentiasa kelam kabut urus anak mandi, pergi sekolah segala lah kan? Ambik sebiji B Complex ni, insyaAllah, you will feel not so stressed.

Itu juga salah satu kebaikannya untuk ibu-ibu hamil & yang sedang berpantang. Fungsi anti-stress ini sangatlah membantu ibu-ibu berpantang yang memang saya kira, berperasaan moody & penat pada kebanyakkan waktu, kan? kan? kan? Untuk ibu hamil pula, kandungan folic acid di dalam B Complex ini, cukup penting dalam pembentukan & aktiviti sel genetik. Di samping membantu dalam mengawal tekanan darah rendah.

Saya juga suka mencadangkan B Complex dan Ostematrix untuk mengawal masalah migrain. Beberapa kawan baik yang sentiasa merungut pasal serangan migrain ini, setelah mengamalkan set tersebut, alhamdullilah, keadaan mereka semakin terkawal & pada kebanyakkan waktu, tiada lagi rungutan. But of course, petuanya adalah kena ambik set ni setiap hari & kawal aktiviti harian jugak. Sebab, aktiviti harian kita sangat-sangat mempengaruhi keadaan kesihatan kita.

Cadangan Set Migrain Shaklee

Baiklah, untuk info selanjutnya, boleh berhubung dengan saya, seperti info di bawah.

Selamat malam semua, jangan lupa bangun untuk sahur nanti!

Suzuraini Sularso
SID: 948575
suzuraini.sularso@gmail.com


No comments:

Post a Comment