Sunday, July 29, 2018

YOUTH SKINCARE

Set penjagaan kulit Youth mengambil masa 8 tahun untuk dihasilkan. Satu jangka masa yang tidak pendek, hanya untuk menyediakan rangkaian skincare yang selamat & berkesan untuk digunakan.

Youth Skincare Organik
Shaklee membari jaminan - dengan penjagaan kulit Youth, ia bukan hanya meningkatkan kesihatan kulit, ia juga dijamin mampu mengubah usia kulit kita menjadi muda!

Kita sangat bertuah tau kerana berpeluang untuk menggunakan Youth ini kerana di sesetengah negara luar, ia adalah sangat-sangat limited.

Youth menggunakan kuasa botanikal di dalam produk-produknya. Ia mengandungi bahan-bahan premium dan terbaik seperti Muscadine Grape, Lotus Japonicus, Apple Stem Cell Extract, Schisandra Chinensis Fruit Extract & Vital Repair Complex. 

Polifenol di dalam Muscadine Grape melindungi & memperbaiki DNA sel

Lotus Japanicus mengaktifkan protein Youth untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan kolagen

Apple Stem Cell Extract mengaktifkan & mempercepatkan pembaharuan sel kulit
Schisandra Chinensis Fruit Extract menyokong struktur kulit
Vital Repair Complex memberi nutrien anti oksida & vitamin penting utk menghalang radikal bebas
Keistimewaan yang hanya terdapat di dalam Youth adalah setiap produk Youth diformulasi secara spesifik untuk menangani pebagai faktor penuaan - samada kerana gaya hidup, kerosakan persekitaran atau penuaan semulajadi.

Beberapa testimoni dari pengguna telah dikongsikan sebelum entry ini yaa gais...

So, anda tertarik dengan ciri-ciri terbaik di dalam Youth ini? Segera hubungi saya https://www.wassap.me/suzuraini untuk mendapatkan set Youth anda! 


No comments:

Post a Comment