Monday, July 16, 2018

SHAKLEE CONVENTION & CONFERENCE

Insentif ini adalah yang ketiga di dalam program BONUS SHAKLEE, iaitu: Convention & Conference.

Dalam Shaklee, Program Insentif yang ditawarkan adalah Trip Insentif ke Luar Negara & Persidangan Shaklee Tahunan. Untuk trip bercuti tu, terbahagi pula kepada Shaklee International Incentive Trip & Shaklee Regional Incentive Trip.

Untuk tahun 2018, destinasinya adalah Western Mediterranean Cruise ke Spain, France & Italy dengan menaiki Symphony of The Sea! Untuk trip Regional pula, Shaklee membawa delegasi yang layak ke Bangkok. Memang bikin meremang bulu bila tengok betapa diorang enjoyyyyyy berabis during the trip. Trip 6 Bintang you, all paid for, kita bawa duit poket untuk shopping sahaja ;)

Shaklee Incentive Trip 2018
Bagi Conference Tahunan Shaklee pula, setiap tahun 2 Conference diadakan. Lokasinya adalah di Sunway Convention Centre. Akan ada Shaklee Business Leader Conference di mana para leaders yang memenuhi kriteria akan mendapat jemputan untuk attend Conference ni. Sarapan pagi & Buffet Lunch disediakan.

Selain tu, para delegasi akan menerima freebies & updates terbaru serta terkini untuk tahun kewangan tersebut.

Hehe, that's me! Feb 2018, Shaklee Business Leaders Conference
Conference yang lain adalah Shaklee National Conference, juga diadakan di lokasi yang sama. Untuk conference, it's open for all Shaklee Independent Distributors, dan perlu mendapatkan tiket pada harga RM30.00 sahaja. Semestinya termasuk freebies & for sure akan ada special promotion yang dilancarkan pada waktu tu.

*** Bagi Business Leaders yang menerima awards pada National Conference tersebut, kemasukan adalah percuma.

Apa pula yang ada pada waktu National Conference tu???

Ada pelbagai sharing daripada Leaders untuk sumber inspirasi kita dan program penyampaian awards bagi mereka yang layak.

Kedua2 program Conference yang diadakan di Malaysia ni memang sangat-sangat best & exciting. Aura lain macam tau, hehe... and yes, sama juga bikin meremang bulu! Seriussss best. Banyak dapat input & motivasi.

Berminat untuk menjadi ahli keluarga Shaklee juga? Hanya dengan Yuran Keahlian RM65.00 anda boleh menjadikannya realiti!


#PengedarShakleeLuyang
#TribeBloggerStargazer

No comments:

Post a Comment