Wednesday, July 25, 2018

STARTER SET YOUTH

Dalam umur 20-an seharusnya kita sudah start dengan rutin penjagaan kulit kan? Sebab waktu tu banyak faktor luaran yang sama ada akan membina ataupun merosakkan masa depan kulit kita.

Kenapa pulak sampai macam tu?

Iyalah kan, bila berada di dalam linkungan umur muda, bila kita abaikan penjagaan kulit basic seperti mencuci muka, menggunakan toner serta pelembap, lama kelamaan skin barrier kita akan rosak tau. Huhuuuu... tu yang bila masuk ke usia matang, pelbagai macam masalah kulit mendatang seperti tona kulit tidak sekata dan macam-macam lagi.

Starter Set Youth ni mudah untuk digunakan tau dan keperluan menggunakannya pun adalah dua kali sehari sahaja. Senang kan?

YOUTH STARTER SET 
Jom, kita tengok fungsi-fungsi produk dan cara penggunaanya bagaimana. Very easy I tell you ;p

1/ Luminous Gel Oil Cleanser - Pencuci muka 3 in 1 yang tidak mengandungi sabun serta mempunyai PH yang seimbang. Pencuci muka ini juga mempunyai campuran vitamin & polifenol untuk memperhalus dengan lembut, mencuci dengan berkesan. 

Tiada rasa kering selepas digunakan, haa, ini yang paling best. Pernah rasa muka sangat ketat lepas menggunaka pencuci muka? Haa, salah satu sebabnya adalah terlalu banyak bahan kimia yang dugunakan sehingga menghilangkan kelembapan semulajadi kulit. So not siok macam tu tapi dengan Gel Cleanser ni, fuhh, tiada lagi masalah macam tu!

2/ Perfecting Skin Toner - Step kedua adalah menggunakan Toner yang membersihkan sel kulit mati, menghidratkan serta membekalkan nutrisi ke dalam kulit. Also, sebagai penyediaan untuk step seterusmya, iaitu krim pelembap siang atau malam.

3/ Age Defense Moisturizer, SPF50 - Walau apa pun jenis kulit kita, pelembap adalah step yang sangat penting kerana ia membantu melindungi kulit kita dari pencemaran harian, seperti toksik asap kereta & aircond (yang membuatkan kulit cepat kering). 

Istimewanya krim siang Youth ni, selain mempunyai gabungan vitamin & polifenol (yang memberi nutrisi kepada kulit); ia turut mengandungi sunblock/ sunscreen aka pelindung matahari berspektrum luas, SPF50 UVA/UVB. 

So easy to use & semestinya ada penjimatan di situ, kan? No need to but a separate sunblock :)

4/ Advanced Renewal Night Cream (Light/ Rich) - Ini adalah step terakhr sebelum kita sleep. Selepas mencuci muka & menggunakan Toner, sapu krim malam ini. Muka akan rasa moist & segar tau bila bangun esok hari.

YOUTH STARTER SET 

YOUTH STARTER SET 

YOUTH STARTER SET 
Bahan aktif yang terdapat di dalam Krim Malam ini menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa kita tidur. Selepas menggunakannya for at least 7 - 14 nights, memang akan nampak glowing & sihat tau! 

Easy peasy kan? Janji kena rajin & pilih set Youth ni kerana ia adalah selamat & berkesan dan semestinya mempunyai hasil kajian klinikal. Boleh guna dengan senang hati!

Perlu dapatkan Starter Set ini dengan segera? Come come, hubungi saya okay ;) https://www.wassap.me/suzuraini

No comments:

Post a Comment