Monday, July 23, 2018

YOUTH SKINCARE SEMULAJADI TERBAIK

Pada bulan Februari lalu, Shaklee Malaysia telah melancarkan Rangkain penjagaan kulit yang berkesan & selamat, iaitu Youth.

Youth Skincare Semulajadi Terbaik
Radiance C + E
Sebelum penjualannya di Malaysia, Youth telah hangat diperkatakan di US dan khabarnya juga, semasa launching di sana, beberapa kali out of stock tau! Well, in fact masa memula masuk ke Malaysia pun, rasanya ada 2 kali out of stock, hehe... talking about hot product lah kan ;p

So, mari tengok dan kenali Youth secara ringkas.

Rangkaian penjagaan kulit Youth ini adalah set penjagaan kulit yang lengkap untuk membantu menangani tanda-tanda penuaan, mengurangkan kedutan, bintik-bintik hitam penuaan serta pigmentation, memperbaiki kerosakan disebabkan oleh matahari, meningkatkan kecerahan dan seri wajah.

Youth mengandungi 5 bahan premium yang aktif & bercirikan botanikal, iaitu: Muscadine Grape, Lotus Japonicus, Apple Stem Cell Extract, Schisandra Chinensis Fruit Extract serta Vital Repair+ Complex. 

Dengan segala bahan serta formula yang hebat ini, sudah tentulah hasilnya pun mantap gitu! 

Ohh, satu lagi gais, rangkaian skincare Youth ni kan, adalah bebas dari 1500 bahan terlarang, seperti contoh pewangi sintetik, tanpa mineral oil, tanpa pewarna sintetik, merkuri dan banyak lagi. So, sila gunakan tanpa kerisauan. Sememangnya semulajadi!

Next entry kita akan kupaskan dengan lebih lanjut keistimewaan bahan-bahan di atas yaa gais.

Youth Skincare Semulajadi Terbaik
Youth Skincare Semulajadi Terbaik
Okay, untuk info semua, set Youth ini mengandungi 6 produk. 

Produk-produk tersebut adalah: - 

1/ Luminous Gel Oil Cleanser.
2/ Perfecting Skin Toner.
3/ Youth Activating Serum (Hero Product).
4/ Age Defense Moisturizer - SPF 50.
5/ Advanced Renewal Night Cream (Pilihan Light atau Rich).
6/ Radiance C + E (Produk kegemaran ramai!).

Produk info adalah dalam entry seterusnya. Sekiranya ada keperluan untuk mendapatkan info lanjut Youth, jangan segan silu untuk hubungi saya tau! https://www.wassap.me/suzuraini

#PengedarShakleeLuyang
#TribeBloggerStargazer

No comments:

Post a Comment