Wednesday, November 5, 2014

Mari boost metabolisme kita hari ini!

Pernah tak kita berasa lemas-lemas, rasa kurang bermaya & kurang bertenaga? Iyalah, hari-hari kerja di office macam tidak berkurang, hehe... apalagi musim-musim hujung tahun begini...

Saya kongsikan natural remedies untuk beberapa masalah sebegitu. Bolehlah diamalkan dan diharap membantu.


Selain natural remedies yang disarankan seperti di atas, anda boleh juga memilih sumber makanan tambahan yang berkesan dan yang paling penting selamat. Pilihan saya adalah semestinya produk keluaran Shaklee.

>>> CoQ Health Plus

Tahukah anda CoQ Health Plus juga mengandungi Teh Hijau/ Green Tea? Yang mana ia mampu membantu dalam meningkatkan pengaliran darah (menjaga kesihatan endothelium) serta menghalang penggumpalan darah. Kandungan Vitamin E di dalam CoQ Health Plus amat baik untuk penjagaan kesihatan arteri, mengurangkan pengoksidaan lalu mengurangkan pembentukan plak.

   
Retail Price: RM124.00
>>> Peppermint Ginger Plus

Untuk masalah perut senak dan rasa mual (seperti gambar diatas); saya juga sangat-sangat gemar dengan Peppermint Ginger Plus. Description pertama mengenai produk tersebut ialah wangiiiii, kerana seharusnya ia mengandungi Peppermint/ Pudina. Selain itu, bahan herba seperti halia, cekur manis dan fennel juga digunakan.

Produk tersebut amat sesuai untuk diambil sekiranya anda mengalami masalah loya - terutamanya ibu-ibu hamil; masalah penghadaman, mabuk laut, gastrik dan pedih ulu hati.

Retail Price: RM45.00

Untuk pertanyaan lanjut boleh hubungi DCF di talian 016 811 6579 atau email ke suzuraini.sularso@gmail.com.



No comments:

Post a Comment