Friday, November 7, 2014

Video - Shaklee

Tertarik untuk share-kan video ini...

Kenapa? Untuk tunjukkan dengan semua orang, kisah di sebalik penglibatan saya bersama Shaklee. 

Tahun lalu saya mengalami masalah Carpel Tunnel Syndrom. Sakit sangat-sangat hokeh, sehinggakan terbangun tengah-tengah malam sambil menangis kesakitan! Of course waktu tu masih belum tahu apa-apa pun pasal masalah tu.

Dipendekkan cerita (saya akan share next time berkenaan sakit tersebut yaa); decided untuk ambik supplement Shaklee - Lecithin & Omegaguard. Masuk bulan kedua, masalah tangan saya berkurangan, dan pada hujung June 2013 saya berkeputusan masuk member Shaklee dengan yuran RM65.00 sahaja - sebab apa? sebab saya fikir, buat apa nak kasi seller kaya! Haha... dan semestinya untuk enjoy benefits Monthly Rebate * dengan pembelian minimum & enjoy Harga Ahli.

Kemudian, saya start bercerita kepada kawan-kawan & family segala apa yang saya suka dan tahu mengenai Shaklee. Dan segala-galanya bermula dari sana...

Enjoy the video :) Untuk apa-apa pertanyaan & persoalan, sila hubungi DCF di talian 016 811 6579 atau email: suzuraini.sularso@gmail.com

Terima kasih.



Mari hubungi DCF untuk persoalan lanjut berkenaan Membership Shaklee :)

No comments:

Post a Comment