Friday, July 3, 2015

Bertenaga, Sihat & Cantik dengan ESP

Kali ini saya ingin bercerita serba sedikit pasal minuman kesihatan yang bagi saya adalah cukup hebat dan ini adalah menurut pengalaman saya :) Yes, kita bercakap mengenai ESP @ Energizing Soy Protein. Kebanyakan kita semua sudah familiar dengan ESP ni kan? Walau tidak pernah mengamalkannya, saya yakin rata-rata kita pernah dengar orang kiri kanan bercerita tentangnya.

Baik, ini cerita saya mengamalkan ESP Shaklee ni selama lebih kurang dua tahun, tapi on & off, eheheheh... fine, i'll admit it, saya tdk rajin mengamalkannya setiap hari kerana kurang rajin sebenarnya, hahaaaa, bukan tidak suka ok... Anyway, walaupun tidak mengamalkannya setiap hari seperti adik saya, namun, saya nampak dan merasai kesannya. Bayangkan kalau hari-hari minum ESP, lagilah awesome!



1st, kita sentuh pasal rasanya. It tastes very good to me. Perisa vanilla, no complaint there. Harumnya to me, like soy bean + vanilla. Pun okay bagi saya. Cara pengambilan kegemaran saya? 300ml susu low fat dutch lady (for me - mesti yang sejukkkkkk) + 2 sudu besar ESP, kemudian shake atau blend. Minummmmm, burpppp, alhamdulillah. Sedapppp!!! Cara pengambilannya terpulang pada your own taste. Ada yang add on banana, ada yang add on kurma and even oats atau yang paling mudah dan simple, just add plain water. It works just fine. Cuma sekiranya you add on itu & ini, it will taste a lot better & lebih mengenyangkan. Ohh yaa, ada sesetengah customer saya mix dengan milo hangat. You can give it a try. * Mau tahu lebih resepi dengan ESP, boleh hubungi saya yaa.

1/ Diperolehi daripada sumber non-GMO soya
2/ Glisemik indeks yang rendah
3/ Membekalkan sebanyak 14g protein bagi setiap hidangan 


Kenapa saya sebut ESP ni sebagai minuman kesihatan? Sebab banyak sungguh kebaikan & fungsi ESP ni. Antaranya adalah: -

~ Membantu menghilangkan & memudarkan parut di kulit.

~ Mencegah pigmentasi.

~ Membantu dalam mengawal kolesterol.

~ Memberi tenaga yang berpanjangan.

~ Menyokong dalam kesihatan jantung dan prostat.

~ Menjadikan kulit cantik, halus, gebu & berseri!

~ Merupakan salah satu agen milk booster bagi ibu-ibu yang sedang menyusukan.

Nota ringkas: - Kebanyakan golongan boleh menikmati minuman kesihatan ini. Wanita, lelaki, ibu, ayah, datuk, nenek, ibu hamil, ibu yang sedang berpantang even ibu yang masih menyusukan. 

Best kan? Anda kena mengamalkannya untuk merasai kehebatannya. Apa yang saya perolehi dengan pengambilan ESP ini? Rasa lapar yang kurang di sepanjang hari, kulit wajah yang lebih glowing, veryyyyy much less pigmentation & rambut yang tidak lagi gila-gila gugurnya - serius!

Get pretty with ESP! wink...
Baiklah, untuk mendapatkan lebih banyak info atau untuk mendapatkan stok anda, silalah menghubungi saya di talian 016 811 6579 atau email terus ke suzuraini.sularso@gmail.com

Sekian untuk entry kali ini. Terima kasih.



Suzuraini
SID 948575

No comments:

Post a Comment