Monday, July 9, 2018

Pengedar Shaklee Luyang.

Hi semua!

Entry kali ini saya ingin menceritakan serba sedikit tentang perjalanan dalam dunia bisnes Shaklee.

Masuk tahun ini sudah 5 tahun saya menjadi Pengedar Shaklee Luyang, Pengedar Shaklee Malaysia. Selain menjadi pengedar yang sah, saya juga mengamalkan Shaklee Lifestyle, iaitu, menjadikan produk Shaklee sebagai makanan tambahan harian, not only for me but for my whole family.

So, kalau bercakap tentang product knowledge tu, insyaAllah saya mempunyai pengalaman untuk memberi cadangan produk/ suplemen yang sesuai untuk anda.

Semua ini, saya perolehi & pelajari dari kelas-kelas yang dihadiri, di mana ia dianjurkan sama ada dari pihak Shaklee sendiri mahupun dari leader kumpulan kami.

Bercakap tentang bisnes, kenapa saya memilih bisnes Shaklee pula? Haa, inilah istimewanya Shaklee di mata saya :)

Haha, ni bukan berlagu tau, tengah menjawab soalan sewaktu
Business Leader Training - Kota Kinabalu 2018.
Selain mempunyai rangkaian produk semulajadi yang selamat & berkesan, Shaklee juga menawarkan peluang menjana pendapatan tanpa batasan tau! Hanya diri kita sahaja yang menentukan pencapaian sendiri.

Konsep perniagaan Shaklee yang amat menarik hati adalah, ia memberi peluang sama rata bagi setiap pengedarnya. Biasa kita dengar, bisnes MLM ni kena ada kaki baru boleh jalan, kan? Tahukah anda, dalam bisnes Shaklee ni ada bonus yang dikenali sebagai Personal Bonus. Maksudnya, just because anda masih bersendirian atau belum mempunyai downline sendiri, sesiapa juga mempunyai peluang untuk menjana pendapatan bersama Shaklee. Nah, itu belum termasuk hasil untung runcit lagi tau - up to 25% keuntungan gitu!

Selain membina perniagaan bersama Shaklee, saya juga aktif menjual di laman sosial Facebook & Instagram - Feel free to follow me yaa. 

Facebok Page: Kedai Vitamin Luyang 016 811 6579
Instagram: @suzu_vitamin

Di samping aktif di laman sosial, anda juga boleh mendapatkan stok dari saya melalui COD (Cash on Delivery). Kawasan-kawasan yang termasuk adalah di area Lintas, Luyang, Putatan, Kota Kinabalu (bandar), Lok Kawi & Kinarut. Saya juga menawarkan servis penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia.

Ada sesiapa yang memerlukan stok Shaklee di kawasan seperti di atas? Jangan segan silu untuk hubungi saya, Pengedar Shaklee Luyang di talian 016.811.6579. untuk mendapatkan servis COD yaa.

No comments:

Post a Comment