Monday, June 19, 2017

ALFALFA COMPLEX & HERBLAX

2 produk keluaran Shaklee yang banyak mendapat tempat di hati pengguna adalah Alfalfa Complex dan Herblax, terutamanya yang mempunyai masalah sembelit.

Pelbagai faktor menjadi penyebab sembelit. Antaranya adalah pengambilan air yang kurang serta gaya pemakanan yang tidak seimbang (kurang serat).

Alfalfa Complex @ RM108.65
Small, 330 tablets @ RM60.95
Alfalfa bermaksud Raja segala makanan dan mempunyai 1001 khasit terhadap badan manusia. 

Ia sangat menarik kerana Alfalfa Complex ni mempunyai sistem akar tunjang yang boleh mencecah sedalam 6 meter ke bawah, dan ini membolehkan ia menyerap lebih banyak nutrien dari tanah. 

Tahukah anda? Tumbuhan tersebut membekalkan lebih 300 nutrien dan mineral termasuk kalsium, fosforus, zat besi, magnesium & klorofil.


Beberapa fungsi utama Alfalfa Complex
Kebaikan Alfalfa Complex termasuklah untuk memastikan usus kita bersih. Di samping membantu mengatasi masalah penghadaman & pencernaan di dalam perut.

Dengan segala nutrisi yang terdapat dalam Alfalfa Complex ini, ia sangat mujarab untuk mengatasi masalah sembelit. Jangan tidak tahu, Alfalfa ini juga mempunyai sumber serat yang tinggi. Dengan pengambilan air yang mencukupi, sememangnya Alfalfa ini menjadi salah satu pilihan terbaik untuk membantu anda mengatasi sembelit.

RM60.95
Satu lagi produk yang popular untuk masalah pencernaan adalah Herblax.

Campuran produk ini termasuklah daun senna, yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. Herblax ini juga mampu merangsang pergerakan usus untuk mrlancarkan proses perkumuhan semulajadi tubuh. 

Untuk melegakan masalah sembelit yang mungkin terjadi sekali sekala, bolehlah amalkan Herblax.

Di samping pengambilan ejen-ejen detoks di atas, pemakanan seimbang yang kaya dengan serat, pengambilan air yang mencukupi serta senaman yang kerap akan menyumbang kepada pergerakan usus yang sihat.
Berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk-produk di atas?

Jom hubungi saya di talian 016.811.6579.



No comments:

Post a Comment