Monday, July 9, 2018

MEMBERSHIP SHAKLEE

Okay, harini I will share with you lovely people cemana untuk menjadi ahli keluarga Shaklee :)



Tapi first of all, kena tahu juga kan, kelebihan menjadi ahli keluarga Shaklee ni? Adakah untuk mendapat harga ahli semata-mata?

Jawapannya adalah YES! Kita memilih untuk menjadi ahli Shaklee memang untuk menikmati harga ahli, yang mana penjimatan adalah up to 25% - haa, boleh tahan banyak kan?

Selain tu, langkah pertama untuk menjana pendapatan bersama Shaklee pun kena jadi ahli. On top of that, tahukah anda, ada pelbagai promosi yang Shaklee selalu offer untuk ahli-ahlinya? Contohnya, pada Shaklee National Conference pada 07.07.2018 lalu, Shaklee menawarkan diskaun 5% bagi Set Basic Youth & Vivix Twin Pack tau. Not bad kan? Dapat buat penjimatan di situ.

Now, berapa pula harga keahlian Shaklee nih? 

RM65.00 sahaja (tanpa GST - as of entry ini disiarkan). Keahlian tersebut juga memberi anda 1 Members Kit, di mana didalamnya segala maklumat produk, syarikat & bisnes modul Shaklee disertakan.

Ada cara lain kah untuk menjadi ahli Shaklee???

YES, adaaaaaa :) Tahukah anda, dengan pembelian sebanyak 200uv (anggaran perbelanjaan lebih kurang RM700++) anda layak menjadi ahli secara FREE! Nah, jimat RM65.00 kan??? Tiba masanya untuk kumpul order sesama adik beradik atau kawan opis, hehe...

Soalan seterusnya? What do I get in return selain promosi & harga ahli. Ini sebenarnya soalan yang selalu ditanya kepada saya.

Jawapan JUJUR - All that you need. 

Iya, betul. Bila menjadi ahli Shaklee bersama-sama empayar The Carnelian, sebagai Leader, saya akan memberi tunjuk ajar, bagaimana memulakan bisnes Shaklee, pada yang berminat untuk meniaga. Saya akan memberi ruang dan peluang bagi anda untuk menimba ilmu nutrisi dari Pakar Nutrisi Shaklee Malaysia. Di samping itu, kelas online & offline juga ditawarkan buat anda agar kita sentiasa boleh berhubung.

Sekarang, anda boleh mengisi borang ini dan kami akan berhubung dengan anda dengan segera. Terima kasih!

Klik/ Highlight Link di bawah dan pilih Go To... 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPQpfeN9GNIcrN2kyj0r1-6n5FRfMEqFsAAaYAHeyZ3qQLIw/viewform?usp=pp_url 

No comments:

Post a Comment