Sunday, July 29, 2018

SKINCARE ORGANIK TERBAIK

Salah satu keinginan utama para wanita adalah untuk sentiasa kelihatan cantik. Ada yang sanggup berbelanja ribuan ringgit to look & stay beautiful, betul kan? 

Youth - Skincare Organik Terbaik
Hehe... Beli make up atau skincare yang membuatkan kita cantik sudah menjadi keperluan pada masa ini. Mahal atau murah, you name it, pelbagai jenama ada di luar sana. Ada yang sudah lama berada di pasaran & ada juga yang baru mahu menempah nama - that happens like almost everyday.

Ada yang bersangka, untuk kelihatan cantik, kita perlu spend a lot of money. Ada juga di antara kita yang tidak melihat kepada tanda harga, asal kesan cepat & segera cantik, yes! Terus ON membeli produk tersebut. 

Namun begitu, sejak kebelakangan ni kan, selalu kita dengar term: Krim Kilo. Secara ringkasnya, Krim Kilo ni bermaksud, segala jenis produk penjagaan kulit & make up yang dihasilkan dari 1 kilang yang sama - maksudnya everything is the same, for all usage. Produk2 tersebut akan dibungkus semula untuk dijual kepada umum. Produk Krim Kilo juga ada terdapat dari kilang2 bukan di Malaysia, di Thailand contohnya.

Youth - Skincare Organik Terbaik
Apa yang menjadikan ia berbahaya kepada kulit dan diri kita adalah, kita tidak tahu apa sebenarnya bahan yang digunakan di dalam produk tersebut kerana ia mungkin tidak disebut di dalam product packing. Dan, 1 lagi faktor yang membimbangkan kita adalah, produk2 tersebut berkemungkinan mengandungi bahan kimia yang amat tinggi, contohnya: Merkuri.

Dan, tahukah anda? Sekiranya produk2 yang kita gunakan ke atas kulit kita mengandungi bahan berbahaya, ia juga boleh merosakkan organ dalaman kita (apabila digunakan for a long time).

So, sila berhati-hari apabila memilih produk penjagaan muka di luar sana yaa. Do a lottttttt of studies & research.

Youth - Skincare Organik Terbaik
Pada bulan Februari tahun ini, 2018 - Youth telah diperkenalkan & dijual di pasaran Malaysia. Ia adalah: 100% vegan, menggunakan bahan semulajadi & bebas kekejaman. Bahan-bahan semulajadi di dalam Youth adalah: - 

Muscadine Grape, Lotus Japonicus, Apple Stem Cell Extract, Schisandra Chinensis Fruit Extract serta Vital Repair Complex.

Youth juga adalah Hipoalergenik, non comodogenic (tidak menyumbatkan liang pori), diuji oleh ahli dermatologi & diuji oleh ahli oftalmologi.

Youth adalah bebas dari 1500 jenis bahan berbahaya seperti: Laureth Sulfat, pewangi sintetik, paraben, bahan pengawet, mineral oil, logarm berat & banyak lagi.

Selain itu, keberkesanan Youth juga boleh diukur melalui Indeks Usia Kulit yang dibangunkan secara klinikal oleh pakar kulit antarabangsa. Ia mampu mengukur tanda2 utama penuaan dengan data klinikal yang berasaskan fakta.

Data-data adalah termasuk: - 

Kedutan kulit, saiz pori, tona kulit, keanjalan, tekstur kulit, hiperpigmentasi, seri kulit serta kekenduran.

Youth - Skincare Organik Terbaik

Youth - Skincare Organik Terbaik
Best kan??? Sewaktu pelancaran Youth di Malaysia, fuhhh, selang beberapa hari selepas tarikh tu, asyik out of stock saja tau! Huhuuuu... Syukurlah sekarang ni tiada masalah sebegitu lagi. Bukan pasal tidak laku, tetapi production Youth untuk market Malaysia mencukupi kadar pemintaan ramai :)

So, anda tertarik dengan ciri-ciri terbaik di dalam Youth ini? Segera hubungi saya https://www.wassap.me/suzuraini untuk mendapatkan set Youth anda! 

  

No comments:

Post a Comment