Thursday, July 19, 2018

VIVIX UNTUK BADAN BERTENAGA

Badan rasa penat setelah seharian bekerja, itu normal lah kan? Tapi, kalau belum sampai separuh hari buat kerja-kerja biasa pun selalu rasa penat, hurmmm, maybe sudah sampai masanya untuk consider mencari suplemen tambahan.

Penatnya!
Ada di kalangan kawan-kawan saya mengamalkan minum kopi untuk stay up atau stay 'energized' untuk sepanjang hari, tetapi, biasanya, dalam jam 5pm cenggitu sudah rasa penat balik, hehehehe...

Okay, untuk sharing kali ini, saya mahu memperkenalkan Vivix sebagai suplemen tambahan ke dalam diet harian dan juga sebagai Energy Booster! Stay energetic dengan Vivix, gituuuuu...

So, cemana pula Vivix ni berfungsi untuk membekalkan tenaga kepada kita? Betulkah Vivix ni boleh memberi tenaga berpanjangan? 

Begini, salah satu cara cemana Vivix ni memberikan tenaga untuk badan kita adalah dengan meningkatkan keupayaan sel mitokondria. Entry semalam ada diceritakan sedikit tentang itu. Sekarang kita buat recap lagi ya :)

Secara ringkas, setiap sel dalam badan kita mempunyai pusat tenaga sel. Mitokondria ni mempunyai maksud yang lebih kurang sama (untuk kita fahami). Setiap hari performance mitokondria dalam sel badan kita ni akan merosot dan akhirnya langsung tidak bertenaga. Apa pula gunanya ia sentiasa bertenaga?

Ia sebenarnya memberi tenaga kepada sel badan kita untuk berfungsi dengan baik. Lagi banyak tenaga ia perolehi, lagi power sel kita dapat bekerja. Bila sel badan berada di dalam keadaan yang tip top, yes, macam tu lah badan kita mempunyai lebih tenaga.

Macam kanak2 kan, sentiasa bertenaga berlari ke sana ke mari, jatuh sekejap then bangun balik... Haa, sel badan masih banyak power tu!

Di bawah ni saya kongsikan testimoni mereka yang menggunakan Vivix sebagai Energy Booster mereka.

Bertenaga dengan Vivix

Bertenaga dengan Vivix

Bertenaga dengan Vivix

Bertenaga dengan Vivix

Bertenaga dengan Vivix
Okay gais, rasa-rasa anda memerlukan Vivix ni? Atau Encik suami yang memerlukan? Or maybe untuk isteri anda? Feel free untuk berhubung dengan saya yaa :) https://www.wassap.me/suzuraini

#PengedarShakleeLuyang
#TribeBloggerStargazer

No comments:

Post a Comment