Wednesday, July 18, 2018

ANTI AGING BERSAMA VIVIX

Selain menjadi pilihan ramai untuk tujuan penjagaan kesihatan, Vivix juga seringkali menjadi idaman ramai dalam penjagaan kecantikan kulit.

Bagaimana pula Vivix mencantikkan kulit kita?

Hebatnya Vivix ni adalah kerana ia mengandungi Resveratrol & Polifenol yang juga bermaksud, Vivix mempunyai kuasa 10 kali ganda berbanding anti oksidan yang lain.

Vivix juga sangat dipercayai kerana ia adalah suplemen anti penuaan/ anti aging terbaik & berkesan. Dengan antioksidan yang disebut di atas tadi kan, means ia berupaya menjaga sel badan kita daripada kerosakan.

Antara suka atau tidak, kena juga terima hakikat bahawa semakin meningkat usia kita, semakin ketaralah kedutan di muka kita terutamanya, sagging pun iya juga, then segala parut yang diperolehi dari bekas jerawat pun lambat baik atau hilang, kan??? Huhuhuuuu...

Dan, 'sedihnya' juga, semakin lama dibiarkan masalah penuaan ni, semakin kusam, tua & tidak bermaya jadinya :(

Dengan sesudu Vivix setiap hari, ia mampu membantu kita to stay, feel & look young! Of course to age gracefully orang bilang bah, hehe. Thank you so much kepada fungsi Vivix yang memberikan tenaga kepada sel badan untuk membentuk mitokandria baru. Bila sel bertenaga, proses pembaharuan sel pun insyaAllah jadi mantap!

Yuk tengok apa cerita pengguna Vivix di dalam regimen penjagaan kecantikan kulit.

Vivix sebagai ejen anti penuaan

Vivix sebagai ejen anti penuaan

Vivix sebagai ejen anti penuaan

Vivix sebagai ejen anti penuaan

Berminat untuk mendapatkan Vivix ini?

Jangan segan silu untuk kontek tau :)https://www.wassap.me/suzuraini

#PengedarShakleeLuyang
#TribeBloggerStargazer

No comments:

Post a Comment