Friday, August 3, 2018

PROMOSI SHAKLEE - OGOS 2018

Hello August!!!

Cepatnya masa berlalu kan??? 7 bulan sudah berlalu untuk tahun 2018... 5 bulan lagi masuk tahun baru, hehe...

So, sebagaimana pada bulan2 yang lain, Shaklee menawarkan pelbagai promosi pada setiap bulan, jom go thru promosi Shaklee untuk bulan Ogos ni ~~~

Ada beberapa promosi untuk semua golongan pengguna, so please make sure, kena grab promosi best bulan ni okay? ;P

Vivix
Yes!!! Vivix on Promo!!!

Memang Shaklee ni baik lah dengan para penggunanya, suka kasi promosi, kan?

Beli dua Vivix & dapatkan diskaun 5% dan Free Membership yang bernilai RM65.00 + Free Shipment (nilai RM10.00) & rebate 5% pada bulan berikutnya. 

Beli 2 set Twin Pack di atas, kita berpeluang untuk membeli cooler bag ekslusif & sudu Vivix.

Beli 6 Vivix & dapatkan kelebihan di atas & FREE 1 lagi Vivix! Untuk set ini, boleh beli cooler bag yang ekslusif + sudu Vivix tu 2 unit.





Alfalfa Complex
Alfalfa Complex pun ada promosi untuk bulan ni.

Beli mana2 saiz Alfalfa Complex ini & kita akan mendapat diskaun 5%.

Alfalfa Complex ni ramai yang panggil Jamu Modern yaa, hehe... part ni kita share di entry lain.

Para wanita suka ni kan dengan Alfalfa Complex... so bulan ni please buy! Simpan stok untuk diri sendiri atau dengan suami pun boleh.

Jangan lupa share dengan family juga ahh! :)








Sebagai menghargai Bulan Penyusuaan Bayi, Shaklee offer promotion untuk Set Menyusu Ekslusif. Dengan pembelian set ni, kita akan mendapat beg ekslusif Shaklee secara Percuma juga.

Selain tu, promosi Beli 1 Percuma 1 untuk Shaklee Baby pun masih diteruskan (while stocks last). Dalam set ni ada sabun badan, losyen badan, minyak urut untuk si manja kita + towel + pouch plastik.

Shaklee Baby ni kena grab tau, while the promo is still on going. Untuk harga RM360.00 kita akan dapat 2 full set, worth it kan??? It's beyond organic tau! Dan, haruman yang semulajadi, tanpa ada bahan berbahaya untuk anak2 kita.



Last but not least... tadaaaa, Youth skincare!!!

Promosi kalini lebih special, to me personally laa sebab, hadiah pembeliannya adalah sejenis device yang mempunyai beberapa fungsi.

Fungsi utamanya adalah digunakan bersama Youth Gel Cleanser, disapu di seluruh muka untuk tujuan pembersihan yang lebih rapi plus untuk memberi urutan lembut untuk muka kita.

Untuk mengurut bahagian belakang leher kita pun boleh tau! 

Kaler pink lagi tuuuu, hehe so kiuttttttt lah!

Okay gais, itu adalah promosi bagi bulan Ogos. Sila grab promosi2 ni tau. Tell everyone about it. Vivix tu seperti biasalah, WIN!

Untuk pembelian produk2 promosi ini, jangan segan silu untuk hubungi saya https://www.wassap.me/suzuraini yaa, terima kasih!

No comments:

Post a Comment