Sunday, June 11, 2017

PENCUCI MUKA NUTRIWHITE

Sebelum ini saya adalah pengguna setia Kose & Shiseido. Rasanya ia adalah lebih bersesuaian dengan bajet serta keadaan kulit saya.

Namun, semenjak tahun lalu, saya telah memberanikan diri untuk bertukar pencuci muka ke: Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleaner.

Pada mulanya memang saya agak teragak-agak, almaklumlah, setelah lebih sepuluh tahun bersama-sama Kose & Shiseido, saya risau sekiranya ia akan mengecewakan.

Tapi... hahahaha, inilah pencuci kegemaran saya dan suami semenjak setahun dulu! Serius, memang membuat hati saya gembira kerana ia adalah salah satu pencuci muka terbaik yang pernah saya gunakan.

Short personal review saya adalah: - 

1/ Ia sangat mampu milik. Harga jualan adalah RM132.50 untuk 150gm.

Lebih kurang harga pencuci muka keluaran Kose, Shiseido & Laneige, kan?

2/ Tiada bau harum yang menyucuk ke hidung. Berbau semulajadi.

3/ Tiada rasa ketat di muka setelah membilas kulit wajah.

4/ Menjadikan kulit muka lembut & kelihatan bersih secara semulajadi.

5/ Tahan sehingga 3 bulan, bagi penggunaan saya bersama suami, mencuci muka 2 kali sehari. Lama tuuuuuuuu, jimat kan??? 

Kalau seorang sahaja yang menggunakan, agak-agak tahan juga untuk hampir 6 bulan, betul?


Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser.

Membersihkan & menyegarkan kulit.

Kandungan rumpai laut yang menanggalkan kotoran & menyingkarkan sel-sel kulit mati.

Alga Hijau yang melembapkan kulit dan membersihkan hingga jauh ke dalam liang-liang kulit untuk menghapuskan toksin.

Strawberi Begonia yang mencerahkan dan meratakan tona kulit.

Lembut kepada kulit.

Anda juga berminat??? Jom hubungi saya di talian 016.811.6579 yaa.


No comments:

Post a Comment